piątek, 6 stycznia 2012

Objednávka předplatného časopisu Chatař & chalupář...

...co oznacza ni mniej ni więcej, że z początkiem 2012 r. zbojkotowaliśmy rodzimą Werandę Country i zamówiliśmy czeskie Chatař & chalupář - o którym była mowa wstępnie kilka postów wcześniej. To jest bunt! Przyczyn bojkotu WC jest wiele, a wśród nich są m.in. następujące:
- za wklejanie do zdjęć psów i kotów
- za zdjęcia krzaku dzikiej róży w artykule o głogu
- za przepisy zawierające listy składników, które nie mają później zastosowania w przepisie
- za publikowanie niepełnych przepisów z których wychodzą bloczki cegieł zamiast ciasta
- za coraz mniejszy naturalizm


Jak tylko dostaniemy pierwszy numer obiecujemy rzetelną recenzję podpartą licznymi zdjęciami. Osobom uważającym to posunięcie za zdradę i świętokradztwo odradzamy dalsze czytanie bloga ze względu na ryzyko przeczytania owej recenzji :)

8 komentarzy:

  1. oo, to czekam na recenzję :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś to była nawet inspirująca gazeta.
    Ale odkąd na Strażnicy;)redakcji siedzi jakiś majster i dokleja coraz większe koty, kwiaty, nachalnie podchodzące baranki i widoki - robi się podejrzanie - jak w raju...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem recenzji - po zajrzeniu na stronę internetową czeskiego pisma, mam wrażenie, że przypomina nieco nasz rodzimy "Ładny dom". Z większym naciskiem na domy wiejskie. Osobiście sporą nadzieję pokładam w polskim "Sielskim życiu" - ciekawam jak się to pismo rozwinie. Werandę C czytałam od początku, współpracowałam z pismem przez trzy lata, ale od niemal roku już nie współpracuje - ot - rozeszły się drogi moje i wydawcy:-)))Bo wklejanie kotków, ptaszków i innych cudów to już faktycznie lekkie przegięcie. Pozdrawiamy z Żuław!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, z tym wklejaniem, to niestety macie rację, a poza tym, ja tez obserwuje, że coraz gorsze te numery są, ale wstrzymajcie sie z bojkotem do następnego numeru, w styczniu będzie reportaż o nas i nie wklejono nam żadnego psa, ani biedroneczki nawet, wiem, bo widziałam juz materiał :) a na recenzję czekam z niecierpliwością, buziaki śle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wklejony kot tez zwrócił moją uwagę, ale myślałam,że mam zwidy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc to nie tylko moje wrażenie, że WC przegina!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. o co chodzi z tym wklejaniem? przerabiają fotografie w programie d\graficznym, doklejając coś czego nie było? np kotki, pieski?

    OdpowiedzUsuń